e99zm99 Hemşire yaklaşık yarım saat 11 aylık oğlumdan kan almaya çalıştı ama kan gelmiyordu dakikada bir damla şeklinde oda zorla her yeri delik deşik oldu bir tüp dolduramadık. Hemşire ateşten gelmiyordur dedi sizce dogru mudur bu?