bircicekannesi bizde 3ay 2gunluguz 5700 kilomuz bu ay 600gram almış hemşire mamaya gerek yok fln dedi ama için rahat değil sutum azdı benimde sürekli mama destekli gidiyoduk bu ay mamayi szalttik geceleri bi kere veriyodum bazen hiç vermiyodum sutum çok değildi arttırmak için humana stil tea ve galactago damla kullanıyorum çok şükür artık daha iyi sutum bide emzik alistirmaya çalıştım her ne kadar alışmak hala istemesede 2saatte bi emzirmeye çalışıyorum aralarda gezdiriyorum oynatiyorum yoruluyo edince de uyuyo😍