Kızım hala su içmiyor. Yemeklerin yanında kaşıkla vermeye çalışıyorum ama yarısını püskürtüyor. Emmiyor. Mamayı su niyetine kullanıyor. 1-2 gün hiç mama vermesem suya alışır mı? Böyle ağlatıp alıştıran oldu mu🥹 5 çeşit suluk denedim küçük büyük bardak denedim pipet denedim kaşık denedim yok. Tatlandırdım yok. Ancak içine mama atınca içiyor. Sulandırılmış mama içiriyorum arada