Carolina Derin dondurucu tavsiyeleriniz nelerdir hem kullanışlı hem elektriği az yakan marka ve model? Yorumlarınızı bekliyorum..
Carolina nur-nr_123 yani artısı ne eksisi ne bunları soruyorum. Çekmeceli olanların çok fazla malzeme aldığını düşünmüyorum. Sandık tipi de fazla yer kaplıyor. Sizin düşünceleriniz neler bunları öğrenmek istiyorum
nur-nr_123 Carolina bnm5+1 cnm çekmecezi buzdolap kadar valal bn obi sürü şey koyuyorum bi okadar ailemin bahçesi var onlar gönderiyor dahada yer var ve aradığım herşeyi rahat buluyorumnyer kaplmıyor yataylarda aradığınız şeyi bulmanız zor ve yatay olduğu için yer çok kaplıyor
Mylifemylifee Difriz şeklinde kullanıyor anne (sandık) çok yer kapliyor ama içine acayip eşya alıyor. Uğur markası,memnun herseyinden
Carolina Mylifemylifee uğur elektriği fazla yakıyormuş o yüzden o markayı eledim (marka olarak) sandık tipi evet çok yer kaplar ama içine çekmeceliye göre daha fazla alır. Başka fikri olan var mı?