Oğlum 15 aylık ve bayram sonrası işe baslıycam Bana o kadar yapısık kı anlatamam nası ayrılıcak nası durucak hıc bılmıyrm.Bır yere gıderım hep benle oynar.Ustumde oturur 15 ay tek basıma yanlız baktım.Annem bakıcak ben calısınca ama annemede cok yakın oturmadıgım ıcın alıstırma yapamadık.Tanıyo sevıyo anneannesını ama durcakmı nabıcak o kadar endıselıyım kı Boyle bısı yasayan var mı nasıl basettınız?Bır de bu yasıma kadar kımseden bısı ıstemedım annemden bıle.Ama bakıcıyada bırakmak ıstemıyrm😞