Egeto Kızlar bebeğim 3,5 aylık.10 gibi gece uykusuna yatıyorum ve genelde 2-3 e kadar deliksiz uyuyor. Ama 3ten sonra asla uyutmuyor hep kıpır kıpır müdahele etmEzsem uyanıyor. Aranızda bebeği böyle olan daha sonra düzene giren var mı ?
expelliarmus Egeto ay biz de öyleyiz ilk 5-6 saat güzel uyuyo 3-4 gibi başlıyo kıpırdanmaya zar zor emzirerek 6da uyanıyo tamamen 😔
expelliarmus Egeto 6 aylık olduk hala düzelmedi bu şekilde devam ediyor 😔 valla ben de cok yoruldum söyle doğru düzgün bi uyuyamıyoruz bebeğimin kendisi de uykusunu alamıyo esneyip duruyo öyle olunca
expelliarmus Egeto ilk 3 ay iyiydi yani 8 e kadar falan uyurdu ara ara emmeye kalkardı ne olduysa 4. Ay atağıyla başladı sonra da böyle kaldı :( 3 aydır böyle yani