Eğer doktorunuz önerdiyse mutlaka düzenli takın 🤍 Ben sezaryen sonrası 15 gün sonra doktorumun önerisiyle takmaya başladım günde yarım saat sonra 2 saat 3 saat 4 saat gittikçe arttırdım şuan 2,5 ay oldu sezaryen olalı ve hiiçç göbeğim kalmadı tabii bunun yanında hamur işi tatlı kaçamağı arada yaptım 😇 o kadar olsun insanım 🤍😅 burda konu başlığı çok açılıyor diye yazmak istedim şimdi havamı atıyorsub diyenler gelirler hiç gelmesinler…. Maksat kararsız olanlara veya yeni sezaryen olanlara fikir olsun