Merhabalar anneler.
Airfriyer almaya karar verdipim ama seçeneklerde boğuldum. Neye dikkat etmek gerekir, neyi baz almak gerekir, avantaj-dezavantaj gibi konular da kafam karıştı.
Sanırım bu aletin piri Philips. Onda bile iki seçenek var. Farkları nedir mesela? Xiaomi kullananlar da memnun anladığım kadarıyla. İki marka arasında kullanım farkları nedir?
En kalitelisi hangisi ise onu tercih edeceğim, fiyat sınırlamam yok. Yardımcı olursanız çok çok mutlu olacağım.
Önerilerinize ve deneyimlerinize açığım😊🍀🍀