9 aylık oğlum var emziriyorum ve 6 haftalık hamile olduğumu öğrendim kazayla olan bir hamilelik şimdi folik asit kullanmaya başladım oğlumda emiyor acaba bi zararı olurmu ki doktora soracaktım ama yurt dışında yaşadığm için iki ay olmadan randevü vermiyorlar doktora gidemedik daha