Ozgemre bez sayınız gayet yeterli. Güzel beslendiğini doyduğunu gösteriyor. Memelerinizin yumuşak olması da vücudunuzun artık emzirmeye alıştığını söylüyor. Damarların lenflerin. Bunların hiçbiri sütünüzle ilgili bilgi vermez size. Bez sayısı önemli ki o da 1-2 gün az sayıda geldi diye süt azalmış olmaz. Uzun bi süre bez sayıso çok az olmalı ve zaten aç bebiş belli eder. Çok ağlar durmaz. Başka bi derdi yoksa tabii. Bebeklerimiz sadece karnını doyurmak için emmiyor. Siz onun güvenli limanısınız. Bir şeyler ona stresli yorucu korkutucu geliyor olabilir daha çok minik. Sizin kokunuzla memenizle sakinleşmek istiyor olabilir. Bebekler doğdukları günden uzun bi zaman sonraya kadar hep hazzı emerek alıyorlar. Başka bir şey bilmiyorlar çünkü. Onlar için bir şeyleri anlamlandırmak demek ağızlarına almaları demek. Güvenli buldukları yöntem bu. İmkanınız varsa bu sizi üzmüyor yormuyorsa her fırsatta alın memeye. Kızım 7,5 aylık. Diş dönemlerimiz oldu mesela hala da oluyor. Sürekli meme istiyor. Hiç reddetmiyorum. Yemek yemiyor bazen sadece emiyor. Hepsi çok çok normal. Sizi aç olduğu için değil sadece güvenli bulduğu, özlediği için de emmek istiyor bebeğiniz ♥️