Minik_kusummm
bende aynı şeylere kapıldım , hep stres ettim , ama bence otizm bu kadar basit değil , bir şeyi yapmıyor diye öyle düşünmememiz lazım , bir çok şeyi yapmaması lazım bence , bizim ki de işaret parmağı ile göstermiyor , ama istediğini yaptırıyor ya da getiriyor , oyun grubundaki psikolog bu yeterli demişti . Bazı çocuklar emeklemesen yürür , bu da onun gibi
bit şey demişti , bizim de bir ara ismine bakmıyordu hiç , şimdi bakıyor , ama ilgilendiği bir şey varsa ya da TV o zaman bakmıyor o da normal çocuklar sıkılıyor yani , birde bence aynı ortamda olduğumuzu bildikleri için her seferinde bakmıyorlar , yani mesela ben içeri gidiyorum geliyorum geldiğimde seslendiğimde hemen bakıyor .