Zeynocan34 Kızlar kızım 5 aylık sol kulağını dünden beri koparacak gibi çekiyor diş çıkarıyor ama henüz patlayan diş yok diş jeli kullanıyorum uykusu gelince sol kulagını ve saçlarını yoluyor ne yapsam ki sakinken dokunuyorum kulağına ağlamıyor dişten midir
deletedmom173 Zeynocan34 dişten kaynaklı büyük ihtimalle fitil kullanıyor musunuz? Ağrı kesici az da olsa tesir ediyor
Tuba Zeynocan34 benim oğlumda 5 ay 25 günlük ve iki haftadır sol kulağını elliyor tutuyor. Ama huysuzluk yok ve kulağını ellediğimdede bağırmıyor. O yüzden kulak ağrısı olduğunu düşünmüyorum. Diş mi çıkartıyor onu da bilmiyorum çünkü 3 aylık olduğundan beri herkes diş çıkartıyor bu damağı kaşınıyor diyor ve hala bir şey yok ortada🙈🙄
thelake Zeynocan34 oğlum 9 buçuk aylık neredeyse 3 4 aydır öyle 1 hafta once iki tane alt dişi patladı ucu çıkmış ama hala koparacak gibi çekiştiriyor kaşınıyor ondan
Caglaa Zeynocan34 dişten olabilir. Çünkü bnm kizimda şuanda dis cikariyor daha patlamadi ama acayip beyazladi ve kızarıklık var alt dis etinde. 2 haftadr heralde tam nezamandr yaptgni hatrlamiyorum hem kulagni kasiyor hemde sacini acayip cekiyor. Bazen acayip aglama krizine giriyor disten dolayi ve kulagni o anda cok cekistryor eczane bana dis icin fitil vermisti onu verince cok rahatliyor . Kulagi kasimasi flnda gidiyor. Distendir bencede.
deletedmom173 Tuba diş çıkarıyordur canım hemen çıkmıyor öyle keşke hemen çıkarsa da bu kadar ağrı çekmeseler
Tuba deletedmom173 hayırlısı olsun inşallah bakalım ne zaman çıkaracak dişini, demekki uzun bir süreç bizi bekliyor🤷🏽♀️
deletedmom173 Tuba bizim ki 3 aylıkken başladı 7. Ayda çıkardı çok uzun bir zamandı öldüm dirildim 6 tanemiz var gerisi geliyor şimdi kulaklarını çıldırmış gibi çekiyor
Tuba deletedmom173 hadi ya😐 Allah yardımcın olsun. bizde şimdilik çok şükür öyle bi huysuzluk falan yok🙄
Caglaa Zeynocan34 valla paranox fln bilmiyorum ben turkiyede yaşamıyorum cnm. Bana eczanenin verdiği fitili ben tüm veriyorum küçücük bisey bana verdigi zaten.
Zeynocan34 3.aydan beri böyleyiz damakları kabarık ama patlamadı Rabbim hepsine kolaylık versin yavrulara
Zeynocan34 Caglaa teşekkür ederim 😍bu gün daha rahat uykuya daldı ateş falan yok diye vermiyordum ama ağlaması kesildi