Arkadaşlar oğlum 1 ay 10 günlük henüz 40 çıkmadan önce bukadar gazı yoktu uyuyordu sakindi 40 bittikten sonra başka bir bebek geldi sanki çok aşırı gazi var kendni çok kasıyor hıc uyku die bisey yok sabaha kadar uykuya direnyr gaz damlası verdim ise yaramdı fitil kaldryrm o belki 1 2 saat uytr onun dışında çok kötüyüz çok yıprandım 3 çocuğum digerleride henüz küçük yetisemyrum artk dayanmyrm nezmn geçecek bu durum bu uykular perişan haldeyim sürekli ayağımda kucgmda