Krdlln 2 aylık bebeğimin burnu tıkalı öksürerek uyanıyor , ortibebenin aspiratörünü aldık. Ben nefesimle çekerken nelere dikkat etmeliyim videolar izledim ama özellikle dikkat etmem gerekenlerden bahsetmedi. Sizce doğru burun açma yöntemi nedir?