-erCansu- oglumuz01 ortam cok sıcaksa cok giydirdiyseniz mayışmış olabilir sarılık olabilir şeker düşmüştür arkdsn dediği gibi
Gizemgt59 Nasıl halsiz görünüyor? Aylık doktor kontrollerinde bir sorun yoksa, gerekli vitaminleri kullanıyorsa bir sorun yoktur hayırlısıyla
amansallagitsin oglumuz01 sarilik degerine baktirin surekli uyumasi ondan olabilir 1 saati geciktirmeyin uyusa bile uyandirir mutlaka emzirin
Asenaeylul oglumuz01 ateşi var mı ya da başka bi hastalık belirtisi dün benim kızımda çok halsizliği bugün iyi
Biri1 oglumuz01 süt geliomu eminmisiniz. Yani bidefa bebeğim aç kalmıştı ben emziriyordum ama sütüm bitti denecek kadar azalmış anlamamışım.Yani yorgun nie olurki bilemedim.Ateşi filan yoksa