gocebebirbayan canim sorma eşime hala küsüm🙄 . Dun değil önceki 2 gün sepetimdeydi. Fiyati %10 indirimle 1800tl idi hepsiburadada. Visa karta da 50 TL indirim veriyordu. Bizimde Visa kart yok kardeşime sordum sabah döndü o da onda da yokmuş. Dedim ki visa kart yok ne zaman alalım? Ben sana atayım alalım dedi. Ben çalışmıyorum bu arada. 45 dk sonra aradi linki at alayım diye.Ne oldu bil bakalim? İndirim tümden bitti. 2000 TL den aldik. Cok üzüldüm ama ya. Boyle konularda hiç dinlemez beni erteler hep de aynı şeyi yasariz🤷♀️. Ya stok biter ya indirim. Siz kaçtan aldınız?