5334y Sezeryan doğumdan sonra 6. Ayda adet oldum şuan 7 ayımızdayız adetim 4 gün gecikti sizce hamilemiyim aslında doğal yollarla korunuyorduk yoksa doğumdan sonra düzensizlik mi yaşıyorum bilemiyorum yaşayan var mı
Halimea 5334y bende 4. Ayında regl oldum 1 ay olmadım 4 kere test yaptım negatif çıkıyodu 6 ayında regl oldum .
Sermec27 5334y ben de sezaryen doğum yapmıştm ilk adetim oğlum 8 aylıkken olmuştum 2. Adetim 8 gün gecikmişti bende korkmuştum gebelik var diye ama adet düzensizliği olabiliyor doğumdan sonra
Minikliya 5334y kuzum doğal yollardan korunmak diye bir şey yok maalesef zevk suyundan bile hamile kalınabilir :)
Demirac19 5334y adet düzensizliği de olabilir hamile de olabilirsin doğal yolla korunmak pek de etkili olmayabilir