enmir Dünden beri ishal kusma halsizlik var ve bugünde sol tarafımda kasık ağrısı var, 13 haftalık hamileyim şuan kasık ağrısı ayakta durmamı üzerine yatmamı engelliyor elimle değdiğim zamanda aşırı ağrıyor
Nehirgizen enmir bi doktora gidin ihmal etmeyin benim hep düşük tehlikem vardı fakat belirtiler farklıydı
e1if enmir ben sanmıyorum ya düşük belirtisi olduğunu bebişin sana ufak bir hoşbulduk şeysi olabilir 🥰 ama ishal konusunu bilemiyorum mutlaka dr görün ihmal etme
Nediyebilirimki enmir önceden 2 düşük yaptım benimde öyle ağrılarım çok oldu hatta düşük yapcam kesin diye çok ağlamıştım ama bebişten kaynaklıymış şükür ben 14. Haftaya kadar çektim o tarzda ağrıları bence öyledir sizinde kanama yoksa kötü bir şey yoktur 🤲🏻🙏🏻
Gizemm92 enmir Canım benim de bu haftalarda kanamam olmuştu öyle bir iki damla değil nasıl diyim günlük pedim boydan boya kan olmuştu dedim herhalde düşük yaptım ama doktorum şey demişti düşük çiş yapar şekilde kan Olursa olur demişti korkma yani telaş edilecek bir durum yok bence ama İçin rahat etsin diye yine bi doktora görün tabi
enmir selindonuk ne saçmalıyorsunuz ya ben burda kendi derdime bir halim siz ne saçmalıyorsunuz Allah için
enmir e1if umarım öyledir çünkü çok kötü durumdayım ayakta duramıyorum birden bire başladı normalde hiç yoktu böyle bir sıkıntım
Veragillerden enmir Benim dokuz ayım kusmak ile geçti kusmanın olduğunu sanmıyorum ama aşırı ishal durumu olursa muhakkak doktorunuza söyleyin. Aşırı ishal durumu su kaybına sebep olabilir. 🌿
enmir Veragillerden bende dün bu saatlerde birden bire başladı normalde hiç yoktu böyle ve şuan ki kasık ağrım normal hayatımı etkileyecek durumda inşallah bir sıkıntı yoktur Rabbim in izni ile
enmir Nediyebilirimki bende yoktu dün aniden başladı bu saatlerde ve hala devam ediyor şuan ki kasık ağrım normal hayatımı etkileyecek durumda inşallah bir sıkıntı yoktur 😢
Damlasu23 Minik_kusummm sormamış da diğer uygulamadan milletin tel numarası isteyip özele çağırıyor burda kızları her yere etiketledi sapık var diye heyyyy