Meliss3344 Ne kadar doğru bilmiyorum. Ramazan yardımı başvuru çıkmış. 500 tl vereceklermiş. Bende az önce yaptım. E devletten oluyor hanımlar.
Meliss3344 Deletedmom_38 Ikrazumra19 googleden e devlete giriş yapın. E devletin kendi uygulamasından değil.. e devlete girin googleden. E devlete arama kısmına aile sosyal bakanlığı(sosyal hizmet başvurusu) çıkar oraya tiklayın oradan
Meliss3344 Motattisemuittur googleden e devlete giriş yapın. E devletin kendi uygulamasından değil.. e devlete girin googleden. E devlete arama kısmına aile sosyal bakanlığı(sosyal hizmet başvurusu) çıkar oraya tiklayın oradan
Meliss3344 Happyanne10 Motattisemuittur Arassbebek alptoyyy Happyanne10 TospikOglusum Motattisemuittur nnbbcc Gizemm92 alptoyyy alptoyyy cerkes01 kızlar e devlet uygulamasından yapmayacaksınız başvuru. Googleye e devlet yazın ordan giriş yapacaksınız tarayicidan. Uygulamadan başvuru olmuyor. YouTube bayram harçlığı başvurusu yazın orda anlatıyor nasıl yapıldığını bende ordan bakarak yaptım. Değerlendirme sürecinde yazıyor şuan
nnbbcc Bende bulamadım öyle bisi yok gibi sanki çıkmıyor öyle başvuru siz yaptıysanız fotoğraf paylaşın da görelim hangi yerlere girdiniz bilgilerinizi kapatarak