nazlimom_ Sabah mı içiriyorsunuz akşam mı? Gaz ve uyku düzenine iyi geliormuş etkisini gördünüz mü? Annem klinikte çalışıyor ordaki doktor anne de içsin bebeğe de çay kaşığı versin iyi gelir demişte sormak istedim
Rabiacay nazlimom_ merhabalar, malesef oglum kolik, hep aglar, her postumda belirtirim:))) bizde ise yaramadk malesef, umarım sizde ise yarar ki ben gittigimiz bi doktora danisararak verdim, ama bize fayda etmedi 🙏🏻
Honeybear nazlimom_ ben kullandım canım oğlum kolikti 5. Ayda gece o ikide veriyodum sabaha kadar uyuyodu gündüzde çok sancısı olursa yine veriyodum tek o çare oldu ben rezene ve anasonu karıştırıp veriyodum
nazlimom_ Rabiacay benimki öğlen gazlı oluyor sabah versem olur heralde bi de günde 1 defa mı verdiniz