Arkadaşlar kızım doğduğunda 3 kg 600 gramdı 3400 ile hastaneden çıktık ikinci ayında en son 6 kg 600 gram da şu anda 7500 . Yanlış bilmiyorsam ayda 1 kg alınması gerekmiyor mu diğer oğlundan ötürü emzirme sıklığı çok az yani sanırım besle yemedim çocuğumu eşim benim üzerime geliyor normal tartıda tarttık hastanede falan değil normal mi değil mi ne olur söyler misiniz en azından içim rahatlasın istiyorum