Merhaba anneler, bir şey danışmak istiyorum. Oğlum 2.5 aylık. Bu Ramazan’da ya misafir ağırladık ya da misafirliğe gittik ama çoğunlukla eşimin tarafına gittik. Gitmeden önce hazırlık falan bir de arabada çocuğum uyumuyor oraya gidince de uyumuyor gerçi fırsat da verilmiyor eşimin tarafı kalabalık sevmek istiyorlar falan. Ben de hadi sorun cikarmim dedim yıllardır ailelerinde bebek yok sevsinler belki böyle böyle ev dışında da uyumaya da alışır diye düşündüm ama olmuyor alışmadi. Alismayinca tabi eve gelince 22.00 de yatırıp 1 1.5 saat uyutmaya çalışmak ve uykuda olması gereken saatte ağlayarak uyutmaya çalışmak çok zor kendimi kötü hissediyorum çocuğa eziyet cektiriyorum diye. Eşime dedim gitmeyelim ve eve geç saate kabul etmeyelim Bayram dan sonra gelip gitsin gelecek olan diye ama maalesef oralı değil çocuk bu olacak o kadar alışır diyip gecistiriyor. Uyumadiginda da ver ben ayakta sallayayim diyor ona da alıştırmak istemiyorum yani kısacası böyle stresli bir ortam oluştu. Siz tecrübeli anneler boyke küçükken misafir ve gezme olaylarını ne yaptınız, uyku saatlerine nasıl dikkat edebildiniz,