ArkadaslAr bu sabah bebegimin yuzunde kirmizi noktalar belirdi.atesi fln yoktu hala da yok.iki gundur de huysuz.oglene dogru kizarikliklar goz altlarina fln yayildi.cok endiseliyim.haftasonu oldugu icin doktora gidemiyoruz.ne yapmaliyim ? Yarina kadar öylece beklemeli miyim? Bebegim 8,5 aylik.