Lulemom ay çok güldüm ben bu yoruma ya 🤣🤣🤣 bi an kızımla yemek yerken ki savaşım geldi göZümün önüne 😂😂 çünkü aynı, yemek ağzına girene kadar zorlanıyorum yoksa çiğniyor seviyor yemeği 🥲 ben iki şey deniyorum 1- pilav bile olsa elimle veriyorum , yani kaşıkla değil. Elimle verdiğim şeyi bazen güzel yiyor. Baktım yemiyor, uğraşmıyorum önüne kendi yiyebileceği şeyleri koyuyorum. Öyle baya yiyor. Mesela pankek yaptıysam parça parça veriyorum yiyor, patates kızartması çok seviyor 😁 benn yiyosam 1-2 de ona veriyorum. Ama şu aralar favorisi pide. Ramazan bitince bilmem napıcak 😁 veriyorum eline fare gibi kemiriyor. Geçen kuru incir verdim bakim napcak diye bildiğin kemirdi herbi yanını, ben de çok şaşırdım. Arada yesin de ne yerse yesin moduna giriyorum 🤣