asocialmom Hipp combiotik kullanmaya başladığımızdan beri kaka yapamıyordu kızım kabızlıktan ıkınıyordu. Bugün iki kez yeşil kaka yaptı aynı su katılmış Kına renginde ve kıvamındaydı hemen mamayı değiştirmeli miyim sizce ?
thelake asocialmom büyük ihtimalle kabız olduğu için kaka bağırsaklarda yeşil olmuş beklediği için benim oğlumda da olmuştu önce yeşil yapardı yerdirdikten sonra sarı yapardı
asocialmom Miniginannesi hayır canım sulu değil bildiğimiz kına süreriz ya yeşil ondan bile daha sert kıvamlı
Pamugumoglummm asocialmom aynen canm bzmde bgn ilk kez dedgn gbi oldu ama bz mama kullabmiyoruz yeni kan ilaci kullanmaya basladik ondan mi olduki acaba
AselG asocialmom Günde bir kere mi kaka yapıyor benim kızım da dört aylık bizde de aynı problem var doktor bir kere yapıyor ise normal dedi internette de araştırdım dördüncü ayda olan bir durum muş
Arenbebek Bende hipp kullaniyorum benimkidr arada yesil yapiyor uzun sure yapmadiginda simdi ek gidada aliyor yesil sebzeler verdigimde yine yesil ve koyu yapiyor
Balannesi asocialmom Benim bebeğimdede aynı sorun oldu 1 gün yapıyorsa genelde gazdan oluyor fakat birkaç gün sürdü. Basit bi barsak enfeksiyonu olmuş. Probiyotik damla kullanabilirsiniz.
kerem_imm asocialmom ben de hipp kullanıyorum. 3 günü geçince benimki de yeşil yapıyor. Her gün yarasa sarı oluyor.