14 aylık oğlum var ne yemek yiyor ne uyuyor sürek vuruyor bize önüne koydugun yemekleri yere atıyor eline ne gelirse yere fırlatıyor😔doktora gittik tahlilleri herseyi normal çıktı.balık yağına basladık .yemedigi için gerilemiş biraz gelişimi..napmalıyım lütfen yarıdım edin bana.dayanamıyorum kızıyorum ellerine minik minik vuruyorum yere atılmaz diye sonra pişman oluyorum üzülüyorum