Hope77 Kızlar 6 aylık oğlum dün sünnet oldu bugün sargısı kendiliğinden düştü krem sürüp yapısmaması icin kaydırırken bi kaç damla kan geldi çok korkuyorum yaa kremi sürdüm karton bardak koyup kapadık hemen bardak zarar vermez dimi değdikçe
heymom__ Hope77 karton değil köpük bardak koymanız lazım. Karton bardak eğilip büküldükçe sivrileşiyor kenarları ve tenine zarar verebilir. Kremini ihmal etmeyin ve kantaron yağı kesinlikle çok fayda etmişti bende 3 aylık sünnet ettirdim.