Kızlar az önce 6ay aşısından geldik bebeğim 9 buçuk kilo sütüm olmadı hiç hep mamayla beslendi 3 saatte bir bazen daha uzun aralıklarla mama veriyorum hemsire ne kadar veriyorsun kilosu çok fazla bilmem obez olacak falan dedi bende yeteri kadar veriyorum dedim ne yapabilirim çocuğu ac mi bırakayım kilo almasin diye bünyesi kilo almaya elverişli demek ki doktora götürsem ne yapabilir bilgisi olan var mı çok üzüldüm