Merhabalar. Geçen hafta salı doğum yaptım. 3700 kg doğdu bebeğim hastane çıkış kilosu 3580 di.
az önce sağlık ocağından geldim kilosu 3515 çıktı.
Çişini kakasını sürekli yapıyor emzirmeden sonra, sarılığı da çok hafif var yani kontrol altında zaten. Kilo almaması normal mi 1 haftada acaba çok kafama takıldı şu an hayattan soğudum resmen çok üzgünüm.