Aaysenurrrrr Hanımlar bebeğim 2 aylık artik eldivenlerini çıkartmak istiyorum gelişimi için ama tırnaklarını bir türlü cesaret edip de kesemedim. Uyurken denedim hemen sıçrayıp kalkiyo ne yapicam bilemedim. Sizler nasil yapiyorsunuz🙏🏼
Gul-42 Aaysenurrrrr hıc eldıven takamadık emerken kesıyordum suan uyanıkkken kesıyorum bırsey yapmıyor 6+12gunluguz
minnosanne0 Aaysenurrrrr 10 günlükten itibaren kesmeye başladım korktum ilk başta etini keserim diye ki kestimde derinde kestim azıcık kanda çıktı ama istediği kadar hareket etsin kesilecek o tırnak diyip yarım saat uğraştığım. Kağıt gibi olduğu için hemen kopuveriyor.
BelaCivciv Aaysenurrrrr Genelde uykudan uyanınca hemen kesiyorum sakin oluyor yada eşim onunla konuşup oyalarken kesiyorum. Bazen hemen bitiyor bazen uzun sürüyor ama mecbur kesilecek😅
Dilaaa Zlm en iyisi bu arada 5 yasina geldi yeni biraktim makasi normal tirnak makasi kullaniyorum simdi
OncedenGurme Aaysenurrrrr ben hep uyanıkken kestim. 20 aylık alıştı artık. Normal makas şeklinde bizim tırnak makası. Çok rahat oluyor
minnak1anne Aaysenurrrrr 1 aylık kontrolünde doktor eldivenlerini çıkarttırdı bize bende emzirirken kestim çünkü emzirirken sadece emmeye odaklanıyo kolay oluyo 😂
Mirayasel42 Aaysenurrrrr bende 1 aylıkken kesmeye başladım eldıveni çıkardım genellikle emerken yada uyurken kesiyorum küçük bebek makası var onla baya kolay olur tırnak makası ile daha zor😇😇
Busraata Aaysenurrrrr geç kalınmış bana göre 10günlükken kestik uzundu çünkü hic eldiven taktirmadi çok rahatsiz oluyordu 1hafta anca takmışımdır.Uyku sırasında kesin ninni açın rahatlar derin uykuya dalar çok farketmeyebilir
Aaysenurrrrr Busraata tırnakları rahatsız edecek kadar uzun değildi birde kış mevsimi olunca eldiveni cikartmadik. Uyurken denedim süpürge sesi ile uyuyor ve sıçrıyor dokununca🥰
Busraata Aaysenurrrrr oooy kıyamam 😀bir şekilde kesin annesi artık ellerini keşfetmesi daha sağlıklı büyümesi gerek 😌
Arslangkce Aaysenurrrrr ben başta normal tırnak makasınin bebek için olanını kullandım etini kestim sinra korkudan kesmedim. Daha sonra kumaş kesilen makaslarin bebek icib olaninj aldım. Cihicco markanın da var ama vee marka aldım. O kadar rahat ki boşa eziyet etmişim kendime.