Gzd_erclk sürekli emzirin saat başı süt kesilmesi diye bişey olması için hiç emzirmemek lazım. Neden sağıyorsunuz ??
ben de ilk günler psikolojim bozulmuştu sütüm az diye sağıyordum çok az geliyordu kimse de gelip demedi ki pompayla bebeğin emme gücü çok farklı şeyler.. sonra sürekli emzirmem lazımken annem emzik verelim diyip durdu emzik verince bebek onunla açlığını yatıştırıp uyuyor bu da emzirmeye engel olduğu için sütüm azalıyordu bunu 1. Ayın sonunda anladım emziği fırlatıp attım ….
kesinlikle size tavsiyem dışarıya kulağınızı kapatın be bebek her istediğinde emzirin ….
sağım yapmak bence bebek yeterince besleniyorsa veya küvözde değilse çok gereksiz…
Ama göğüsleriniz çok doluysa bebek hepsini emmiyorsa hala taş gibiyse süt kanalları tıkanmasın , mastit olmasın diye sağabilirsiniz. …bebeğiniz çok küçük sakın biberon vs vermeyin meme reddi yapar