Kızlar bebeğim 2 ay 10 günlük normalde de uykuya direnirdi ama dün 11 buçukta bir uyandı bir daha 22.30 a doğru uyudu gece de sık sık uyandı ve uykuya dalması zor oldu 06.10 da ayaktaydık hala da ayaktayız uyumaya niyetimiz yok. Gece uykusunu aldı desem toplasan 4 5 saat uyumuştur. Sizler de aynı durumu yaşadınız mı ? Yaşadıysanız bu durum ne kadar sürüyor