Kızlar merhaba, 2 ay üc gunluk bebegimi aksam sekiz bucukla dokuz arasi mamasini yedirip yatiriyorum, gece beslenmek icin saat 3 gibi uyaniyor hatta bazen ben uyandirip yediriyorum ama 9 la 3 arasi alti saat bebegim cok ac kaliyormus gibi dusunuyorum, ama bi yandanda aciksa aglar diye susunup uykusunu boldugum icin uzuluyorum, kimi diyor uyandirma uyku duzeni bizulur kimi uyandirip geceleride besle ne yapacagimi bilmiyorum