Kızlar az önce BİM’den Agu Baby bez aldım . Daha kullanmadım ama boyut olarak numarasına göre normal. Ama çok hafif poşet gibi tutunca içindeki küçük taneler ele geliyor gibi. Kullanınca önyargılarım boşa çıkar inşallah. Pakette de 100 tane var. Çocuğuma kullanamazsam regl olunca kendime kullanırım ziyan olmaz diye düşünüyorum. Bakalım ne çıkacak.