nazlimom_
ben bir sürü gaz damlası denedim (1-2 gün sadece her birini) oğlum o gaz damlaları ile daha cok kıvranıyordu. Ve içinde simetikon var gaz damlalarında. Yani bebeği uyuşturan bi madde aslında. Sonra bekledim ki kendi kendine geçsin. Neredeyse 4. Aya kadar kucağımda uyudu. Kıvrandı. Pilates topunda hafif hafif zıpladık. Bu iyi geliyordu. Gaz çıkarıyordu. Deneyebilirsiniz. Gaz yapan her şeyi kestim. Çiğ sebze meyve, bakliyat. Yemedim. Ayağının altına yağlar denedim çeşit çeşit. Bence cok etkili olmadı🙂 ılık banyo yaptık her gün ve masaj. Bu işe yarayan tek şeydi. Bazı geceler sıcak su dolu kovaya hafifçe tuttuk. Karnına sıcak gelsin diye. Susuyordu böyle. Şimdi şükür 4.5 aylık ve bitti. 2. Ayda probiyotik damla kullanmaya başlanıyormuş. Ben onu bilemedim. Kaka yapamıyordu mesela. Probiyotik cok işe yaradı.