Kızlar merhaba 8 aylık bebegım cuma sabahı karyolamdan düştü bı ıkı dk agladı kucagıma aldım öptum sustu oyun oynadık kahvaltı yaptık benı emdi gayet güzel her zaman kı halımzdeydık. Akşam ıkındıden sonra ateşlenmeye basladı gece on ıkı gıbı olunca acıle goturduk kan ıdrar tahlılı ıstedı doktor. Bide sabah dustugunu soyledım ozman tomografıde istedı ama ben bebegımı takıp ettık ne kusma ne bılınc kaybı cok sukur yasamadık. Oyuzden boşuna zararlı ışınlar almasın dıe istemedım. Kan sonucumz temızcıktı enfeksıyon yok bısey ddı yolladı bi fitil verdı ama acılde dunde 38 lerde atesımız vardı calpol verdım oyle kontrol altında. Şimdı size soracagım tomografı cektıreyım mı istemedım ama bı yandan da ıcım rahat etmedi Allah korusun ıc kanama olur die bı arkadasım sağolsın korkuttu benı😓 ilk bebegım ılk dusmemız ilk ates oyuzden tedırgınım ne yapmalıyım szce kızlar?