Kızlar 4 ay 22 günlüğüz takvime göre ayağımız bitti. Gece ağlayarak uyanması sabah erken kalkması vardı. Hala sabah erken kalkıyor gece tok olmasına rağmen sürekli uyanıyor 12.30 da uyudum 6 ya kdar belki 7 defa kalktım başım ağrıdı artık bu geçecek mi hep böyle dayanamayacağım ya. Bir yeri mi ağrıyor niye huysuz. Hala atak mı geçmedi mi ayyy😑