Kızlar bu atak haftaları doğru mu sizce . 45 günlük bebegim var son 3 gündür devamli huzursuz asla uyuymuyor 10 dakka uyuyor 1 saat uykum var diye ağlıyor başındayım tüm gün boğazım şişti bn mi yanlış yapıyorum biseyleri . 2 hafta erken doğduk biz bu ataklarda doğduğu değil olması gereken günden hesaplandı için 5 haftalik gibi oluyoruz.bu atakda da uykuya dalma sorunu devamli emme isteği sebepsiz ağlama anne babaya düşkünlük vs yazıyor ki bizde de durum bu .Ne yapmak lazım bende acemiyim eşim asker bir gece evde bir gece nöbette kızla ne yapacağımı şaşırdım bende evde