Günaydın arkadaşlar. Valla artık öyle bir noktadayım ki yemiyor diye feryat edip üstümü başımı yırtasık var deliriyorum iyice. Oğlum 18 aylık hep iştahsız bir bebeydi ama iyi kötü günde 1 öğünde olsa makarna yada çorba içerdi. Onun dışında asla yemek Yemez. Araya covid girdi yok dişi çıktı köpek dişi geliyo tekrar hasta oldu vs son 2 aydır ağzı kilit. Gün içinde yerse sadece 5-6 kuru dut badem vs kırıntı. Bugün yemek yemediğinin 5.günü falan herhalde. Sadece akşamdan akşama anne sütü alıyor(gündüz çalışıyorum).
Gelişim olarak biraz geride,kilosu 9,750 boyu 79. Onu da takıyorum ama asla saniye yerinde durmuyor hemde yemezse nasıl olacak diyorum.
Allahını seven üstüme iştah açıcı bu sorunu çözücü bişeyler atsın.