oglumuz01 Geceden beri huylanıyorum her tarafım kaşınıyor şuan duşa girdim hafifledi ama devam ediyor neden olabilir
E2004D2021 Günaydın kabartılar varmı özellikle göbek kasık koltuk altı o bölgelerde eltim eşi kızı oldu kabartılar vardı özellikle akşamları daha çok kaşınıyolardı beş aydırda ugraşıyolar kurtulamadılar umarım uyuz degilsinizdir çok geçmiş olsun
BirAnneBirBebekkkKk E2004D2021 bende olmustum hamileyken ama verilen ilaclar iyi geldi eltinize vermedilermi acaba gece gundyz kasiniyorsun kasimaktan yara oluyor cok zor bi durum uyuyamiyorsun filan
E2004D2021 BirAnneBirBebekkkKk kullanmadıkları ilaç kalmadı iğne bile kullandılar kızları bir yaşında kulagının içine kadar kaafasında bile yara var geçmiyor onların beş ay oldu demişler bir sene üç sene bile sürabilir demişler anlmadım ben çocukken olmuştum annem kıyafetlerimizi kaynattı ilaç sürüldü geçti
BirAnneBirBebekkkKk E2004D2021 bende losyon surdum 1 gun banyo yapmiyorsun sonra yikaniyorsun karisim kremi var ondanda sürüyordum hemen gecti allahtan cok sasirmistim uyuz hic duymamistim