Deva22 canimm gaz masaji yap ona youtubeden ayşe öneri aç onun masajlari cok etkili ama tavsiyem hemen bi Kc dakikada sonuç vermesini bekleme çıkmadi diye uğraşman lazim biraz.2.Tavsiyem sıcak havlu yada bezi karnına sadabilirsin birde saf zeytinyagiyla karnina ve ayak altlarina masaj yapabilirsin.Benim kizimda 3 ay 5 gunluk sizin bebek kadarken basladi psikolojik olarak cok yiprandim.3 ay ömrumden 3 yil aldi inanki.Daha yeni yeni duzeliyor .Ama sabhlari belli saatlerde yine gazi var kivranarak meme emiyor.Biogai ve sab simplex kullandim 1 ay cok fayda etmedi sonra zincoya gectim o biraz hafifletti.Zaten doktorunuzun önerecegi damla gazi geçirmeyecek canim hafifletcek ama bagirsaklari duzene girene kadar malesef çozumu yok .Bende burdan cok yardim istedim neler yapabilirim diye cunku bebegumi kivranirken görmek özellikle sürekli ıkınmasına şahit olmak beni parçaliyordu.Herkes bana sabret zamanla gececek diyordu öylede oldu cabim 2 ayı atlatinca hafifledi .Simdi ise şukur gunduzleri biseyimiz yok gecede öyle ama sabah 7 den sonra gazimiz usuyor oglen 11 e kadar ancak zincoyla onuda hafifletiyorum.Allah yardimcin olsun canim benim.Lutfen bunun gécecegini bil .