Adetime 2 3 gün var ama kasık ağrılarımdan yola çıkarak hamile olduğumu hissediyorum hasta olacağmda bel ağrısı olurdu o olmadı bunun için test yapmam gerek evet ama bi kaç gün daha bekliyim dedim Siz bu durumu yaşadınız mı 9 aylık bebeğiniz varken hamile kaldınız mı nasıl zor oldu mu