İkizlerimi meme mama olarak besliyorum ancak iki haftadır emmiyorlar sağdıgım sütü de istemiyorlar, uykuluyken emzirmeye devam ediyorum sağdıklarımı da az az oyalayarak öğünlerine ekliyorum ancak artık mama da yemiyorlar biberonla da beslenmeyi kestiler. 1 ya da 2 ölçek zorla içirebiliyorum. Akşam üzeri yoğurt vermeye başladım onu gayet istekli yiyorlar. Bu dönemde normal mi acaba aynı dönemde aynı şeyi yaşayan oldu mu? Kasıkla beslenmek ister mi bebekler kendileri ya da bes aydır aynı mamayı veriyorum sıkılırlar mı değiştirsem mi. Tecrübesi olan var mı