2cocukannesi__ MyDarlingSon Ay sallamasan mi ya gogusunde uyur aslında sonra beşiği birk istersen senide ister 3 Ay öyle uyuttum 🤭💃💐
Kubra2021 MyDarlingSon kundak yapıp kucağımda pış pışlayarak uyutuyordum dalınca da yerine koyuyordum . Şuan 5 aylık oldu nerdeyse kundağı bıraktık çok zorlamadıkça sadece pış pışla uyutuyoruz.
balkizimmmm MyDarlingSon yorumları okudum da sallamayı bırakmalıyız 😅 Çok şükür aslında iyi gidiyor ama bizim burun tıkanıklığı ve memede emerken süt genzine kaçıyor o çok sıkıntı oluyor kaç kere acile gittik. Sizin nasıl gidiyor?
lux33 2 buçuk aylık hiç ayagimda, beşikte sallamadim kucağımda uyuyr veya kolunu yatir ister koluma yatırıp sırtını pispislarim ,besige koyup müziklerini açarım öyle uyyr veya mutfakta iş yaparım müzik açarım kendime o da dinlerken pusette uyuyakalir
2minnosannesi0 Bazen emzirerek bazen dizimde sallıyorum nasi uyursa diyorum artık ayağıma ya da besige koyarsam kıyamet kopuyo 🥲
Elfvli MyDarlingSon aslında daha çok küçük nasil alistirirsaniz onu isteyecek. Ben emziriyorum öyle uyuyor. Son 1 haftadır da havalar güzel diye akşam yürüyüşe çıkıyoruz. Arabasında uyumuş oluyor gelip yatağına yatiriyorum. Ama size şu kadar söyleyeyim gerçekten sallamak hiç iyi olmuyor. İlk kizim öyle 2 yasinda hala sallanmak istiyor.
ikimelekannesiiiii MyDarlingSon benimki bazenmemede uyur uyuyunca yatagina alirim sallarim ama su aralar pusete ve bebek arabasina cok kotu alisti hele pusette daha rahat uyuyo bu gun 40 gunluk olduk pusette anne karnindaki pozisyonda oldugu icin daha rahat ve huzurlu uyuyo ha bide kucagimda cok uyuyo
Kuzeysmoms Of bende yandım sallamaya nasıl alıştı bilmiyorum sallamadım aslında ama şuan kucakta hep sallanarak uyuyor. Uyku eğitimine başlayacağım böyle giderse çıldırmak üzereyim