Yavrupanda Kutu üzerinde yazar genelde 30 ml için 1 silme kaşık. Kaynatıp ilitilmis suyu kullanmanız daha iyi veya soğusun tekrar ilitin. Önce suyu koyun biberona sonra üstüne mamayı ekleyin. Su+mama yapınca 30 için 35 gibi birşey oluyor ama mama+su yapınca 30 ml de kalıyor. Daha iyi karışması için kaşıkla karıştırabilirsiniz ben çalkalamak yerine öyle yapıyorum