Kizlar ya dun bebegime yumurtanın 3. Günün denemiştim. İlk 2 gun hiçbir şey yoktu herhangi bir sorunla karşılaşmayinca muz yedirmeye basladim. Az önce kakasını yapti yesil renkliydi ve ip gibi ip gibi bir şeyler vardı. Alerjik reaksiyon göstermiş olabilir mi pek anlamadım. Vücudunda herhangi bir seh yok sadece kakasi bu şekilde