hazalavin merhaba, kızım 26 Aralık ta doğdu, 4 ay aşısını dün olduk bizde,biraz huzursuz. Artık sesler çıkarıyor, gülümsüyor. Gündüz bir Kaç kez uyuyor ,gecede bir kere uyanıyor emmek için, onun dışında hersey güzel çok şükür. Happymom da Asudeprenses olarak geçiyordum, sildim o uygulamayı burdayım hep🙂