Maalesef ki uyutmamak çözüm değil bu saat oldu bizde hala ayaktayız resmen sahura uyanıp 2 saat uyumuyor bu 4. Ay sanırım böyle geçecek uykuları geldikçe uyuyup sonrasında etrafı kesfedecekler sabretmekten başka çaremiz yok aşı olduk ve düşmeyen ateşle ayaktayız ama tek çare sabretmek