yagizinannesiiiiiiiiii
Bizde de öyle oluyordu. Ne oluyorsa hep gece uykusuna geciste belli dakikadan sonra agliyor cekistiriyor kiziyordu. Acaba sütüm mu yok dedim sağdigimda var oldugunu gorunce sorunun baska oldugunu dusundum. Bazi bebeklerler emmek istemediginde yine emer ama kizarak aglayarak cekistirerek tepki verir
. Oyle yaptigi durumlarda emzirmedim, ac olduğunu dusundugum zamanlarda yatarak emzirdim ona iyi geldi. Suan gece uykusuna gecis zamanlari yatarak emiyor. Kizdiginda cekistirdiginde memeyi vermiyorum elimle koluna değerek pışpışlayıp uyutuyorum. Onemli olan bebeği çözmek her bebek kendine ozel halleri var.. bu yontemide deneyebilirsin. 3 ay 6 günlük bebegim.