Bebeğim 3 ay 2 günlük doğduğu günden beri gaz sancısı var ve kolik ama şu son 20 gündür geceleri asla gaz çıkarmıyor kafayı yiyeceğim. Gece çocuğuma mama içirmeye korkuyorum gündüz bir sıkıntı yok çok rahat çıkarıyor gazı masaj yapıyorum rahatlıyor ama gece asla çıkarmıyor. Rüya öğünü yapıyorum yok uyanınca besleyeyim gazını çıkarsın diyorum yok bu gaz gece gündüz ayırt mı ediyor 12 de mama içirdim saat 3 oldu hala gaz çıkarmakla uğraşıyorum desem inanır mısınız kendimi kescem artık yok asla ne uyuyor nede gazını çıkarıyor. Gündüz zaten sürekli kucağımda gece bari bi iki saat uyusun ya sinirden ağlıyorum artık kafayı yicem kendimi kesesim var. Ne yapıcam bilmiyorum her şeyi denedim çünkü önceden gece çıkarıyordu bir şekilde gazı artık onu da çıkarmıyor ve tüm gece ıhh ıhh yapıyor kıvranıyor en sonunda ağlayarak uyanıyor ne yapacağım bu gece gaz için 3 aydır her gün aynı saatte gaz damlası kullanıyorum ama yok yok yok Allahım çıldırcam artık 3 aydır hayatım resmen zehir oldu gibi yaa lütfen bir şey söyleyin çok çaresizim kendimi çok kötü ve yetersiz hissediyorum. Sakin kalmaya çalışıyorum ama insanım yani uykusuzluk yorgunluk hırçınlaştırıyor bu durumdan çok rahatsızım ne yapmam lazım